ღღღ-دخترک خستهღღღ
ღღღ-دخترک خستهღღღ
همه را دوست دارم اما....

سیلاااااااااااااااااااااااااااااام.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

وای دلم براتون یه ذره شده بود....

 

شرمنده ی وجود همتون. نتم قطع بوده نتونستم سر بزنم.

 

پوزششششششششششششششششششش

 

به همتون سر زدم. خیلی از قبل خوشگلتر شده بودین

 

راستی ولادت امام رضا روهم به تک تکتون تبریک میگم.

(نمیدونین چقدر دوسش دارم)

 

فردا هم تو مدرسه مسابقه شعر داریم. از بقیه مدرسه ها  هم میان.

منم با اجازتون شعر نوشتم.چون تا حدودی شاعرم

 

دوس دارم شعره رو براتون بنویسم. هرکی دوست داشت بخونه.

 

امشب که بلرزید دل و بغض و صدایم

 

آرام روان گشت دلم سوی خدایم

 

امشب که یکی شد قلمم با طرح نگاهت

 

باز همرنگ حرم و مهروصفایت

 

امشب ای امامم

 

حسرت دیدارت شعله ور

 

اشک هایم را غوطه ور کرده

 

باز مهرت در خاطرم

 

فاصله را کم کرده

 

افسوس معرفتم خاکستر

 

اما

 

در حرمت جایی گم کرده

 

 

قشنگ بود؟؟؟؟

 

دعاکنین برنده شم...........

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 



نظرات شما عزیزان:

aref
ساعت16:32---16 دی 1390
arefjoooon_IDyahoo
alyie


اکیلا
ساعت2:12---4 آبان 1390
سلام
کجایی؟
آپم بدو بیا
منتظرتم


ترنم
ساعت9:04---30 مهر 1390
کجایی پس ؟

رضا
ساعت1:40---28 مهر 1390
سلام خانوم خانوما
چطوری ریحانه جان(نانا خانم) خیلی ازت ممنونم که بهم سرزدی اگه دوست داشتی به خونه ی دیگر منهم سربزن چون دستور داده بودی اطاعت کردم وبهت سرزدم کی جرإت داره دستورتو اطاعت نکنه بازم به وب قشنگت سر میزنم من به جووبایی مثل سرکارعالی احترام جاصی قائلم .موفق باشی


MJ
ساعت21:02---25 مهر 1390
________________$$$$$
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$_______________


اکیلا
ساعت16:58---25 مهر 1390
هنوز درد میکنه از خدا میخوام بمیرم.

اکیلا
ساعت14:11---25 مهر 1390
سلام نانا جون هنوز نیومدی،راستی یه خبر بد دارم امروز وقتی از مدرسه داشتم میومدم خونه نیشم زد 4جای بدنمو نیش زد اگه دیدی دیگه جواب ندادم بدون مُردم.به نظر تو میمیرم؟؟؟؟؟؟؟؟

ایلیا
ساعت9:41---23 مهر 1390
سلام وب قشنگی داری،از شما دعوت میکنم به سایت ایلیا سیتی دیدن فرمایید.
من تورو لینک کرم تو هم منو لینک کن.


اکیلا
ساعت17:58---21 مهر 1390
سلام نانا جون چرا مطلب نمیزاری وقت نداری یا حوصله نداری.ببخش که دیر شد آخه ویندوز کامپیوترم خراب بود الان هم خرابه بالا نمیاد.الان با کامپیوتر داداشم بهت سر زدم.راستی اون وب تایتانیکو حذف کردم همون قبلی رو دارم. به امید دیدار بای تا های.راستی برنده شدی؟

SAEED FBI
ساعت12:35---21 مهر 1390
سلام وبه باحالی داری بهم سربزن

اکیلا
ساعت14:29---20 مهر 1390
سلام،وای بخدا شرمنده پاک فراموش شده بودم،اما بخدا هر ازگاهی به وبت سر میزدم اما مطلب جدید نگذاشته بودی،میدونستم که حتما درس داری برای همین نظر نداده بودم،ازین به بعد فقط به تو سر میزنم حالا آشتی کن که تحمل قهر کردنتو ندارم دارم آب میشم میرم تو زمین،راستی شاعر شدی ما خبر نداشتیم،برات دعا میکنم تا برنده نفر اول شی فعلا بای،نمیرم تو وبت یه گشتی میزنم بعد میرم برای آشتی بیا جون من باشه بای راستی این آدرس وب جدیدمه برای آشتی به این وبم بیا titanic9091.loxblog.com پاسخ:شوخی کردم اکیلا جووووووووووون اشتی دیگهههه

محسن
ساعت18:25---19 مهر 1390
salam reyhane jon.m30 k behem sar zadi.kheili goli.vebet vaghean take.

behet tabrik migam
پاسخ:lنه بابا. اونجوری ها هم نیست. مرسی


cholman khan
ساعت18:17---19 مهر 1390
چه طوری تو!من صد بار اومدم وبلاگت اما مطلب جدید نداشتی!ریحانه خانم!بابا شاعر!مولانا!سعدی!سهراپ سپهری!

دیوووووووووووووووووووووونه
ساعت11:50---19 مهر 1390
سیلام اجیییییییییپاسخ:با کله میاااام

ناصر
ساعت0:22---19 مهر 1390
سلام ریحانه شعرت عالیه امیدوارم نفر اول بشی دوست عزیز پاسخ:مرسی. برنده شدم

hamide
ساعت20:01---18 مهر 1390
سلام نانا من که هر روز بهت سر میزنم نامرد ... همه آپاتم خوندم و گفتم که عالییییییییییییی بوووود
پاسخ:وای نتم قطع بودههههههههه


MJ
ساعت18:13---18 مهر 1390
salam nana joooooonپاسخ:مرسییییییییی برنده شدماااااااا

دیووووووووووووووووووووووونه
ساعت18:06---18 مهر 1390
سیلام اجیییییییییییپاسخ:مرسی منم عاشق سهرابم دوستام بهم میگن نامزدشی..........

دیووووووووووووووووووووووونه
ساعت18:01---18 مهر 1390
سیلام اجییییییییییی
واااااااااااو،تو شاعر بودی و رو نمیکردی؟
حالا این چه سبکی هست شعرت؟
سپیده یا نو هس؟اها مدل همون سهراب سپهری خودمون شعر میگی؟؟؟
من سهرابو خیلی دوس دارما
این شعرم خیلی قشنگ بود
دمت گرم،حال کردم


یلدا
ساعت17:55---17 مهر 1390
سلام ریحانه خوشگله
شعرت قشنگ نبود عزیزم محشر بود جوجو
امیدوارم برنده اول خودت باشی
در ضمن بد نبود سرزدی یه نظر واقعیم در مورده پستم میدادیاااااا
بدو بیا


H_Darkness
ساعت16:47---17 مهر 1390
گفتم ای جنگل پیر!

تازگیها چه خبر؟

پوزخندی زد و گفت:

هیچ ، کابوس تبر...


SRR
ساعت22:26---16 مهر 1390
سلام خوفی اپ خوبی بود مرسی خبرم کردی

outlandish
ساعت22:09---16 مهر 1390
slm
ey badak ni
yani khub ni


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهشنبه 16 مهر 1390برچسب:, توسط ریحانه
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.